CARTA POBLA DE LA GRANJA --- 6 de juliol de 1611

CARTA POBLA DE LA GRANJA   ---   6 de juliol de 1611

lunes, 5 de diciembre de 2011

Un granger per Canal 9

D'esq. a dta.: J. López Jaraba (dir. gral. RTVV), Vicent Gª. Perales (UCH-CEU), Elías Durán (degà), Ramon Ferrer (president AVL), Anunciación Ramírez (vicedegana)


Tornant al tema d'estes últimes setmanes, no puc estar-me de centralitzar l'atenció sobre l'acte de presentació del LEMAV a la universitat on treballe, a càrrec del director general de RTVV i el president de l'AVL el passat dia 30 de novembre de 2011 (un dia després del decret de nomenament del president de l'AVL i dos dies abans de la presa de possessió al Palau de la Generalitat).

Canal 9, 30/11/2011, Nt9 1ªEd (Joan Espinosa)


++++

Ací ho anunciàvem a la web del CEU.

Ací es publicava al DOCU del CEU.

Ací ho penjaven a la web de RTVV (Oci i Cultura). I ací també. (Amb publicitat)

En el meu compte de Youtube: Ací (Notícies 9 Migdia, Joan Espinosa) i ací (Notícies 9 Vesprada, Victòria Maso).

Ací, el parlament de Vicent Garcia Perales en àudio d'alta qualitat.

Ací, tot l'acte en àudio d'alta qualitat.


En este vídeo està la meua intervenció llegida.
(ací, en text):







Ací, la vicedegana de Periodisme UCH CEU, Anunciación Ramírez, cita la Granja de la Costera:

"Quan Vicent em va comentar la possibilitat de participar en esta taula, em va fer una il•lusió especial. I vos diré per què. Sé que hi ha persones que parlaran molt i molt bé del que és el llibre. Jo voldria fer, ja que estem en confiança, una confessió. I és que si molt m'estime moltíssim tots els meus companys, jo crec que entre Vicent i jo hi ha una connexió especial: que els dos som de pobles molt xicotets. Sempre hem d'explicar on està el nostre poble. ELL ÉS DE LA GRANJA DE LA COSTERA i jo sóc de Quart de les Valls, al Camp de Morvedre. Però hi ha més, i és que els dos estem vinculats a la música de banda i a més, els dos som clarinets, i ell, molt millor que jo. I ja tenim ací un tipus de CEU-CONNECTION entre Vicent i jo. Però hi ha més : un quart factor que jo pense que recull el que sent per este llibre i l'acte en què m'han permés de participar. I és que els dos tenim una passió per la llengua, per la nostra llengua, amb què treballem, amb què sentim, vivim, estudiem... i també per la comunicació en general."



============================


Si voleu vore els vídeos de la tots els participants:

01Elías Durán; 02Anun. Ramírez; 03Ramon Ferrer; 04J.L. Jaraba; 05VicentGP; 06Comiat.

============================

No hay comentarios:

Publicar un comentario